Скажи потягу "до побачення!"
Порахуємо? Дивіться, збитки Укрзалізниці саме від пасажирських перевезень у 2024 - 20 мільярдів (!!!) гривень. Загальні збитки становили 2,7 млрд - врятували прибутки від вантажних перевезень (до речі, при жахливих попередниках був загальний прибуток - в 2018 році 204 млн грн. Це так, до повнішої картини).
При цьому, з 2024 року тенденція вантажних перевезень йшла або до зменшення за певними групами товарів, або не зростала. Зараз вона не змінилась і стан компанії тільки гіршає. В Укрзалізниці починають заморожувати соціальні виплати, як, наприклад одноразову допомогу при виході працівника УЗ на пенсію.
Питання просте: якщо на все це, перепрошую на слові господарство, навісити ще й безкоштовні 3000 км пасажирського потяга кожному бажаючому, як швидко воно завалиться?
Або це чергове намахалово від зе-влади: якщо зараз часто неможливо квитки купити за гроші, то чи вони комусь дістануться безкоштовно? І для корупційних оборудок ця історія відкриває необмежені вікна можливостей.
Тому, якщо цей ідіотизм буде запроваджений, прощаємось із залізницею. Під рейви діджея з наглядової ради.
Володимир АР'ЄВ
При цьому, з 2024 року тенденція вантажних перевезень йшла або до зменшення за певними групами товарів, або не зростала. Зараз вона не змінилась і стан компанії тільки гіршає. В Укрзалізниці починають заморожувати соціальні виплати, як, наприклад одноразову допомогу при виході працівника УЗ на пенсію.
Питання просте: якщо на все це, перепрошую на слові господарство, навісити ще й безкоштовні 3000 км пасажирського потяга кожному бажаючому, як швидко воно завалиться?
Або це чергове намахалово від зе-влади: якщо зараз часто неможливо квитки купити за гроші, то чи вони комусь дістануться безкоштовно? І для корупційних оборудок ця історія відкриває необмежені вікна можливостей.
Тому, якщо цей ідіотизм буде запроваджений, прощаємось із залізницею. Під рейви діджея з наглядової ради.
Володимир АР'ЄВ
| Читайте також |
| Коментарі (0) |



